Na een opmerkelijk debuut begint de spectaculaire show aan zijn tweede tour — nog intenser, krachtiger en onweerstaanbaar dansbaar!
Na het uitzonderlijke succes in 2025 en meer dan 50.000 enthousiaste toeschouwers keert Electro Symphony in 2026 terug met een verrijkte en volledig vernieuwde voorstelling. Dit keer presenteert het orkest nog meer iconische tracks uit alle tijdperken van de elektronische muziek — van de jaren 90 tot de grootste hits van vandaag. Een waar eerbetoon aan de legendes van de elektronische scene — Fatboy Slim, Avicii, Benny Benassi, David Guetta, Daft Punk, Stromae, The Weeknd, Bob Sinclar, Tiësto en vele anderen — gedurfd en emotioneel heruitgevonden door een symfonieorkest, een live DJ, zangers en een rockband. In 2026 keren we terug met een volledig NIEUW PROGRAMMA: Electro Symphony VOL. 2 — een gloednieuwe show en een gedurfd nieuw hoofdstuk voor ELECTRO SYMPHONY, vanaf nul gecreëerd om het publiek te verrassen, te ontroeren en te enthousiasmeren als nooit tevoren!
Een show waarin de kracht van elektronische ritmes samenkomt met de grootsheid van de symfonische wereld en zo een volledig meeslepende klank- en visuele ervaring creëert. Elk stuk krijgt een nieuwe dimensie: intens, levendig en spectaculair.